De keuze is intussen gemaakt; we willen deze keer Paulus voor het voetlicht brengen.
Even een korte samenvatting van deze musical.
Het reclamebureau M&ID sleept een mooie order in de wacht: een
reclamecampagne die Paulus weer op de kaart moet zetten. Opdrachtgever is de
Protestantse Kerk in Nederland (PKN). Maar de opdracht is niet eenvoudig
want M&ID moet aan de volgende drie doelstellingen beantwoorden:
- Laat zien hoe het verhaal van Paulus ook al weer ging: Story Paulus.
- Laat zien waarom Paulus nog altijd actueel is: Paulus today.
- Laat zien wat de kerk van Paulus kan leren: Product Paulus.
Voor de uitvoering hiervan zijn veel enthousiaste medewerkers nodig.
Mensen die graag zingen of acteren, die voor decoraties, rekwisieten en kleding willen zorg dragen, enz. enz.
Afgesproken is dat:
- Tiny Slump de regie voor haar rekening neemt.
- Alie van Veldhuizen het muzikale gedeelte verzorgt.
- Het koor op de donderdagavond gaat repeteren.
- Voor de acteurs/actrices in overleg een vaste repetitieavond wordt vastgesteld.
- De repetities in augustus gaan beginnen.
- De uitvoeringen gepland zijn op 13, 14 en eventueel op 15 maart 2009, het jaar waarin aandacht geschonken wordt aan het 250-jarig bestaan van de Terptsjerke.
ZIN OM OOK MEE TE DOEN?
Kom langs of meld je nog aan!
Bij Janny Oosterhoff of Fimke Wind.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten